top of page
  • Országh György

A dicsőség fog most eggyé tenni - Dr. Sharon Stone prófétai látása a jelen időszakra


Tegnap volt a Pestszentlőrinci Agapé Gyülekezetben Dr. Sharon Stone szolgálata, amelynek során a mostani időszakra vonatkozó prófétai látását osztotta meg velünk.

Dr. Sharon Stone szolgál a Pestszentlőrinci Agapé Gyülekezetben 2017. február 24-én. (Fotó: O.Gy.)

Az alkalmon az ország különböző részeiről gyűltek össze érdeklődők, és természetesen nem csak az Agapé gyülekezet tagjai voltak jelen, sokan más gyülekezetekből voltunk ott (ami szerintem nagy mértékben emeli az ilyen alkalmak értékét és erejét).

Egyszerű, de velős üzenetének a lényege a János evangéliuma 17. fejezetére épült - ahogy Sharon mondta, 2017. a János 17. ideje. A felolvasott igeszakasz így szólt:

De nem csak őérettük könyörgök, hanem azokért is, akik az ő beszédükre hisznek majd énbennem; Hogy mindnyájan egyek legyenek; amint te énbennem, Atyám, és én tebenned, hogy ők is egyek legyenek mibennünk: hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél engem. És én azt a dicsőséget, amelyet nékem adtál, őnékik adtam, hogy egyek legyenek, amiképpen mi egyek vagyunk: Én őbennük, és te énbennem: hogy tökéletesen eggyé legyenek, és hogy megismerje a világ, hogy te küldtél engem, és szeretted őket, amiként engem szerettél. (János 17:20-23)

Van egy erre az időszakra fenntartott dicsőség, hogy olyan egységre jussunk, mi keresztények, amit semmilyen egyetértés nem tud létrehozni - csak a dicsőség. Ráadásul mindez nem csak önmagunk miatt fontos, hanem a minket figyelő világ miatt. A Szent Szellem szemein keresztül kell látni magunkat és egymást is, és így, a dicsőség által létrejövő szeretet-egységünk következményeképpen beindul ébredés.

Azt mondta az Úr Sharon szolgálata közben az egység szükségességével kapcsolatban, hogy "a kijelentést, amire szükséged van, nem fogom egyedül neked odaadni, és a szükséges támogatást sem", hanem ahogy azt cselekedte az Úr, hogy Mózesnek is szüksége volt Áronra és Húrra, velünk is megláttatja, hogy szükségünk van egymásra. Annak az ideje van, amikor nem mondhatja a szem a kéznek, hogy "nincs szükségem rád". Azt akarja az Úr, hogy úgy lássuk egymást (különböző hátterű hívők, gyülekezetek), mint Istentől egymásnak rendelt kapcsolatokat.

Az alkalom során a prófétikus dicsőítés légkörében, valamint Sharon szolgálata után is hangzottak el személyre szóló buzdító üzenetek a jelenlevő magyar prófétai csapat tagjai által. Igazán inspiráló prófétai légkörben folyt az alkalom, én személy szerint a szélesebb körű fő prófétai üzenet által is megerősödve és új reménységgel telve jöttem haza az Agapé közösségi házából - ahol sok ismerős arc köszönt rám, és akikkel, remélem, találkozunk a márciusi Joshua Mills konferencián is!

Az alkalomról a Pestszentlőrinci Agapé Gyülekezet Facebook oldalán is találhattok beszámolót.

1,312 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page