top of page
  • Országh György

7 éves a Prófétai Napló munkája


Valamikor indítottam egy blogot...

Pontosan hét évvel ezelőtt, 2010. március 18-án posztoltam először Marsha Burns napi próféciáját azon a blogomon, aminek először még "Gyuri naplója" volt a neve. Igaz, már előtte is küldözgettem emailben néhány személyes ismerősömnek (amíg meg nem kértek, hogy ne küldjem többet), illetve megpróbáltam egy másik helyen is a blogolást, de ezek inkább a próbálkozás, kísérletezgetés célját töltötték be, mielőtt 7 éve belevágtam, hogy napi rendszerességgel lefordítsam és közzétegyem Bill és Marsha Burns aktuális próféciáit. Abban reménykedtem, hogy azon a néhány keresztény barátomon kívül, akiknek akkoriban szóltam erről, hátha így másokhoz is eljut, és mások is épülni fognak ezekből a különlegesen áldásos prófétai üzenetekből - azok is, akik a nyelvi korlátok miatt nem tudták volna hasznosítani az angolul olvasható próféciákat. A prófétai szemléletű blogom egy idő után megkapta a Prófétai Napló nevet (noha a domain csak jóval később lett hozzá társítva).

Menet közben a szolgálatot felvittem a Facebookra is, most pedig már egy új weboldal is ki lett alakítva a www.profetainaplo.hu domain alatt elérhető munkához. Az email hírlevélre regisztrálók száma kezdettől fogva folyamatosan bővült, jelenleg 500 fölött vannak, akik közvetlenül az email fiókjukba kérték és kapják a Prófétai Naplóban megjelenő napi próféciákat, híreket vagy időnként rövid tanításokat. (Emlékszem, mennyire megörültem neki, amikor az első években a hírlevélre feliratkozók száma 77 lett! Nagyrészt számomra ismeretlen emberek regisztráltak már akkor is.) A Facebook oldal kedvelői és követői egy pár hónappal ezelőtt szépen elhúztak az 1000-es szám mellett! A Facebookon vagy a weboldalon a posztok statisztikáit nézve néha azt látom, hogy rendszeresen eljut több ezer emberhez is, ami a Prófétai Naplóban közzétételre kerül. Mindeközben én csak csodálattal és hálával nézem az Úr munkáját...

[Prófétai Napló logó]

Tapasztalataim szerint leginkább a feliratkozók által az ismerősöknek továbbküldött emailekkel, vagy a próféciák, bejegyzések megosztásával, egymásnak ajánlásával ismerték meg az olvasók ezt a szolgálatot - határon innen és túl... Nem lehetett volna így mindez, ha nincsenek azok, akik kezdettől fogva biztattak, mások adományaikkal támogatták a munkámat (akár egy alkalommal, akár rendszeresebben), és akik azóta is imádkoznak érte. Hálás köszönetem mindenkinek! Az Úr munkájának a támogatásáért Isten aratást is készített a számotokra!

Az önkéntes fordítói szolgálatra épülő Prófétai Napló munkája annak is köszönhette a lendületének a megmaradását, hogy az évek során fordító munkatársakra is találtam, akik a lehetőségeikhez mérten a szabadidejüket áldozzák arra, hogy egy-egy prófécia, vagy más jellegű cikk akkor is le legyen fordítva, és így a magyar nyelvű olvasókhoz eljuthasson, amikor nekem éppen nincs időm vagy lehetőségem dolgozni rajta. Nekik is nagyon hálás vagyok!

Nemrég, nagyrészt az utóbbi időkben kapott adományoknak is köszönhetően, lehetőségem nyílt arra is, hogy a korábbinál színvonalasabb hírlevelet küldhessek a feliratkozóknak, ahogy az új weboldal is ugyanígy Isten áldásából kerülhetett kialakításra; úgy döntöttem, hogy felvállalom ezeknek a szolgáltatásoknak a rendszeres havonkénti (vagy éves) fenntartását, hogy stabilan biztosíthassam a Prófétai Napló olvasóinak azt a tartalomszolgáltatást, amire eddig eljutott ez a szolgálat. A korábbi technikai problémák így már a múlté lettek, és a szükséges mértékben további fejlesztéseket is tervezek.

Az előttünk álló években is folyamatosan tájékoztatni szeretnélek benneteket a Prófétai Napló útján az Isten királyságát érintő eseményekről, hírekről, lehetőség szerint egyre bővítve ezeknek a körét, elsősorban Magyarországra fókuszálva. Ezenfelül, mint ahogy eddig is, szellemileg építő prófétai üzeneteket és prófétai látású szolgálók írásait szeretném továbbítani felétek; mindezek érdekében továbbra is folytatom a fordítói munkámat és az ezeket a célokat kiszolgáló szerkesztői és technikai munkálatokat, a munkatársaim segítségével, a ti szívből jövő támogatásotokkal és Isten kegyelmének mindent átható áldásával.

Országh György

szerkesztő

254 views0 comments
bottom of page