top of page
  • Országh György, szerkesztő

Prófétai Áhítat, 2017. január 16.


Prófétai Áhítat

2017. január 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Készüljetek fel, Én népem, mert az áldásaim áradatai most készülnek feltárulni, ti pedig a saját szemeitekkel fogjátok látni és a saját füleitekkel fogjátok hallani, amit cselekszem. Akik bajban vannak most, azoknak azt mondom, keljetek fel a hit pozíciójába, hogy higgyétek azt, amit Én mondtam. Hallani fogtok azokról a dolgokról, amiket mostanában cselekedtem azoknak az életében, akik hittek, és egyértelműen tudni fogjátok, hogy igenis, ti is a részesei lehettek mindennek, amit ebben az időszakban cselekszem. Ne hagyd, hogy csak úgy elmenjen melletted ez a pillanat. Járj Velem és Én beteljesítem az Én szavamat. Tedd meg, amire megkértelek, és mindaz, amit megígértem, hogy megteszem a te érdekedben, meg fog történni, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Továbbra is az átmeneti időszakban vagy, és fontos észben tartanod az úti célodat. Ezekben az időkben könnyű szem elől téveszteni az elhívásodhoz tartozó nyomvonalat. Tökéld el a szívedben, hogy megismered az igazságot és abban fogsz járni, miközben ápolod az ígéreteimbe vetett hitedet, mondja az Úr. Az isteni rendeltetésed ki fog bontakozni, ahogy folyamatosan haladsz előre. Zsoltárok 84:5 Áldott ember az, akinek Te vagy erőssége, s a Te ösvényeid vannak szívében.


292 views0 comments

Recent Posts

See All

Prófétai Áhítat, 2017. október 18.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 18. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: Én népem, sokan szeretnétek fontosabbnak és elevenebbnek érezni magatokat, de arra

Prófétai Áhítat, 2017. október 17.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 17. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: A szélsőségek idejébe lépsz be most, amikor a környezetedben az emberek a tetteikk

bottom of page