top of page
  • Országh György, szerkesztő

Prófétai Áhítat, 2017. október 18.


Prófétai Áhítat

2017. október 18.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Én népem, sokan szeretnétek fontosabbnak és elevenebbnek érezni magatokat, de arra néztek, hogy természetes szinten mit tudtok megtenni ennek a vágynak a teljesülése érdekében. Az élet és a fontosság abból fakad, hogy a Szellemben éltek és egy őszinte, személyes kapcsolatra törekedtek Velem, mondja az Úr. Én megtalálható vagyok, nektek viszont keresnetek kell Engem, meg kell találnotok és mindig utánam kell jönnötök. Nem lehet alkalmi kapcsolatotok Velem; életbevágónak kell lennie, olyannak, amire a legjobban koncentráltok az életetekben. Jeremiás 29:13 Kerestek majd engem, és meg is találtok, mert teljes szívvel-lélekkel kerestek.​


70 views0 comments

Recent Posts

See All

Prófétai Áhítat, 2017. október 17.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 17. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: A szélsőségek idejébe lépsz be most, amikor a környezetedben az emberek a tetteikk

Prófétai Áhítat, 2017. október 16.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 16. A TROMBITA, BILL BURNS: Kész vagy rá, és hajlandó vagy arra, hogy olyan hozzáállásod legyen, amellyel olyan kitartó leszel, h

bottom of page