top of page
  • Országh György, szerkesztő

Kétszeres megtérülés a másokért munkálkodóknak!


Eredeti cikk: https://www.lanavawser.com/2017/10/15/faithful-ones-as-you-have-sowed-into-others-breakthrough-double-is-now-coming-to-you/

„Ti, akik hűségesen, a mások életében végbemenő áttörésen munkálkodtok, mindez kétszeresen tér majd vissza hozzátok!!!”

Lana Vawser

Úgy éreztem, hogy ez olyanoknak szól, akik már régóta állomásoznak a „várakozás szárnyai” alatt, azoknak, akiket keserű csalódás ért, akik próbákkal, zűrzavarral, ellenségeskedéssel és sötétséggel kénytelenek szembenézni, mialatt várakoznak.

Hallottam, hogy az Úr azt mondja, hogy „a „FELGYORSULÁS SZELE fog megcsapni benneteket a VÁRAKOZÁS SZÁRNYAI alatt”

Erősen éreztem, hogy az Úr szíve megesik azokon, akik már jó ideje várakoznak, és azzal a mélységes sötétséggel küzdenek, amely az Úr nekik szóló prófétikus szavát és ígéretét próbálja beárnyékolni. Sokakat megfigyeltem, hogy továbbra is hűségesen munkálkodnak a mások életében végbemenő áttörésen; mély fájdalom, csalódás és ellenségeskedés közepette, ami a nekik szóló ígéret felé vezető úton éri őket.

KÉTSZERESEN TÉR MAJD VISSZA HOZZÁTOK!

Hallottam, hogy az Úr azt mondja: „Ti, akik hűségesen, a mások életében végbemenő áttörésen munkálkodtok, mindez KÉTSZERESEN tér majd vissza hozzátok!!!!”

Láttam csodás pálfordulásokat. Láttam olyan csodákat, melyek egyik napról a másikra estek meg. Láttam, ahogy az áttörés felgyorsul. Láttam, hogy Isten JUTALMA száll azokra, akik hűségesek. Isten több áldást fog kiárasztani rátok mint azt valaha el tudnátok képzelni, csodálatos lesz.

HATALMASABB LESZ ANNÁL, MINT AMIT EL TUDTOK KÉPZELNI!

Hallottam, hogy az Úr azt mondja: „Hatalmasabb lesz annál, mint amit el tudtok képzelni. Nagyobb lesz annál, mint amire számítotok. Ha a fájdalom és bánat dacára tovább vetitek a magokat másokba, akkor majd dupla annyi jutalmat fogtok learatni, mint amennyit kértetek.”

„Eljött az IDEJE annak, hogy MEGÉRKEZZEN az, amit az Úr ÍGÉRT nektek! Eljött az IDEJE annak, hogy MEGÉRKEZZEN az, amit az Úr ÍGÉRT nektek!!!! Nem fogtok csalódni. Az Úr nem feledkezik meg rólatok. Az Úr nem néz át rajtatok. A felgyorsulás SZELÉN fogtok felemelkedni ott, a várakozás szárnyai alatt. A szívemben van egy hely, ahol azok a beteljesült ígéreteim vannak, amiket majd meg fogtok látni; ott megpillanthatjátok majd hűségem MAGASRA EMELT lobogóját!”

MEGPRÓBÁLTATÁS MEGPRÓBÁLTATÁS HÁTÁN, VIHAR VIHAR UTÁN

„Sokan tapasztaltatok megpróbáltatást megpróbáltatás hátán, vihart vihar után, a szívetek mégsem pártolt el Tőlem. Hűségesek maradtatok Hozzám. Dicsőítve emeltétek magasba a kezeiteket. Egyre csak másokkal törődtetek, hűségesek maradtatok ahhoz, amit kértem tőletek; és ez megindította a szívemet. Megindította a szívemet az, hogy IGENT mondtatok, és engedelmesek maradtatok. Most a ti szíveteket fogja megindítani az, amikor megpillantjátok azt az ASZTALT, MELYET MEGTERÍTETTEM NEKTEK. Nem csak a szívetek kívánságai és a nektek szóló ígéreteim fognak beteljesedni, hanem még annál is TÖBB, mint amit kértetek Tőlem. Mindazt, amivel az ellenség eredetileg ártani kívánt nektek, a javatokra fordítom, és meglátjátok majd az Én sorsfordításom GYÜMÖLCSÉT. Be fogom bizonyítani, hogy mindentudó, mindenható Isten vagyok, és be foglak avatni benneteket a terveimbe, és megteszem mindazt, amire csakis Én vagyok képes. Itt az ideje, hogy a nektek tett ígéretem beteljesedjen! Meg fogom jutalmazni a hűségeteket, amivel az áttörésbe vetettetek fáradhatatlanul; be fogtok lépni a BŐSÉGES ARATÁS TELJESSÉGÉBE.”

JÓEL 2,21

Hallottam, hogy az Úr Jóel 2,21 ígéretét adta: „Ne félj, termőföld! Vigadj és örülj, mert nagy dolgokat vitt véghez az ÚR!”

Jóel 2. fejezetében sáskák lepték el a földet, ám az Úr megfordította a dolgot, és HELYREÁLLÍTOTTA a helyzetet.

Úgy éreztem, hogy az Úr a Jóel 2,21-et rendeli fölétek, akik hűségesek vagytok, és eljött az idő arra, hogy ÖRVENDEZZETEK, mivel kétszeres áldásban fogtok részesülni „NAGY DOLGOKAT VITT VÉGHEZ AZ ÚR”.

Eljött a ti időtök! A dolgok jóra fognak fordulni!

Fordította: Lazányi Gabriella

A magyar változat a Glory Team Hungary weboldalán jelent meg.

166 views0 comments

Recent Posts

See All

Prófétai Áhítat, 2017. október 18.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 18. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: Én népem, sokan szeretnétek fontosabbnak és elevenebbnek érezni magatokat, de arra

Prófétai Áhítat, 2017. október 17.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 17. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: A szélsőségek idejébe lépsz be most, amikor a környezetedben az emberek a tetteikk

Prófétai Áhítat, 2017. október 16.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 16. A TROMBITA, BILL BURNS: Kész vagy rá, és hajlandó vagy arra, hogy olyan hozzáállásod legyen, amellyel olyan kitartó leszel, h

bottom of page