top of page
  • Országh György, szerkesztő

Prófétai Áhítat, 2017. július 21.


Prófétai Áhítat

2017. július 21.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Látomásban láttam egy hatalmas sziklát, amit tökéletes kocka alakúra csiszoltak; ugyanakkora volt a magassága, mint a szélessége és a hosszúsága. Az Úr ezt mondta: "Én Vagyok a Szikla, amelyen élned kell. Az Én igém a fundamentum. Erős, mozdíthatatlan és örök. Ez képviseli a te erkölcsi és szellemi alapelveidet, és Én kiépítem ugyanezeket az alapelveket azokban is, akik eltértek a szellemi valóságtól és igazságtól. Visszahozom őket erre a szilárd fundamentumra." 1Korinthus 3:11 mert más fundamentumot senki nem vethet azon kívül, amely le van téve, mely a Jézus Krisztus.


124 views0 comments

Recent Posts

See All

Prófétai Áhítat, 2017. október 18.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 18. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: Én népem, sokan szeretnétek fontosabbnak és elevenebbnek érezni magatokat, de arra

Prófétai Áhítat, 2017. október 17.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 17. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: A szélsőségek idejébe lépsz be most, amikor a környezetedben az emberek a tetteikk

bottom of page