top of page
  • Országh György, szerkesztő

Prófétai Áhítat, 2017. szeptember 4.


Prófétai Áhítat

2017. szeptember 4.

A TROMBITA, BILL BURNS:

A következő időszakra készítelek fel. Egy támaszt helyezek alád az Igémmel, hogy ez legyen az erő helye, ami felemelve tart téged, és ami egy erős alapot ad, amelyen a hited működni fog. Gyere most, és ne foglalkozz többé a múlt akadályaival. Hagyd abba, és add át azokat nekem! Majd Én foglalkozom ezekkel. Helyezkedj úgy, hogy átvedd, amit Én cselekszem most. Járj Velem! Gyere Velem, és áldott leszel, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

A szellemi légkör, ami mindeddig domináns volt az országod, sőt az egész világ fölött, az akadályoztatás légköre. Olyan, mintha mocsáron kellett volna áthaladnod. Minden több erőfeszítést igényel, mint amennyit kellene. Mindazáltal te könnyíteni tudsz ezeknek a gondoknak nagy részén, azáltal, hogy hagyod, hogy Én vezesselek át a nehézségnek ezen az útvesztőjén. Én bölcsességet és kegyelmet adok neked, amikor kéred, mondja az Úr. És akkor...Példabeszédek 4:12 Jártodban semmi sem gátolja lépteidet, és ha futsz, nem botlasz el.


114 views0 comments

Recent Posts

See All

Prófétai Áhítat, 2017. október 18.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 18. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: Én népem, sokan szeretnétek fontosabbnak és elevenebbnek érezni magatokat, de arra

Prófétai Áhítat, 2017. október 17.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 17. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: A szélsőségek idejébe lépsz be most, amikor a környezetedben az emberek a tetteikk

bottom of page