top of page
  • Országh György, szerkesztő

Prófétai Áhítat, 2017. szeptember 24.


Prófétai Áhítat

2017. szeptember 24.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Azt a mondatot hallottam a szellememben, hogy "Mélység mélységet hív elő." Éreztem és tudtam, hogy az Úr Szelleme kiszélesíti a szellemi határainkat -- mélyebbre és magasabbra. Mélyebbé teszi a szívünk kapacitását arra, hogy szeretni tudjuk Őt, hogy fogadni tudjuk Őt, és hogy Benne tudjunk élni. Magasabbra visz bennünket abban a képességünkben, hogy látni, észlelni, megismerni és megérteni tudjuk az Ő akaratát és céljait. Ez egy természetfeletti munka, ami a testen túl van, és mindazokon a dolgokon túl, amiket magunkban és magunktól tudunk megvalósítani. Ő azt fogja megvalósítani, hogy a mi szellemünk az Ő Szellemével összhangban rezonáljon, és ennek a következménye élet, szabadság és tisztánlátás lesz. Zsoltárok 42:7-8 Mélység mélységet hív elő zuhatagjaid hangjára; minden vízáradásod és hullámod átmegy rajtam! Nappal kiküldi kegyelmét az Úr, éjjel éneke van velem, imádság az én életem Istenéhez.


88 views0 comments

Recent Posts

See All

Prófétai Áhítat, 2017. október 18.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 18. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: Én népem, sokan szeretnétek fontosabbnak és elevenebbnek érezni magatokat, de arra

Prófétai Áhítat, 2017. október 17.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 17. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: A szélsőségek idejébe lépsz be most, amikor a környezetedben az emberek a tetteikk

bottom of page