top of page
  • Országh György, szerkesztő

Prófétai Áhítat, 2017. október 16.


Prófétai Áhítat

2017. október 16.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Kész vagy rá, és hajlandó vagy arra, hogy olyan hozzáállásod legyen, amellyel olyan kitartó leszel, hogy mindent átvehess, amit neked készítettem? Használd ki ezt a lehetőséget, hogy megragadhasd az ígéreteket, amelyekről szóltam neked. A hit fogja aktivizálni az ígéreteket azoknak az életében, akik ebben az időszakban hallanak és cselekednek is. Hadd jöjjenek az áldások! Hadd magasztaljanak és dicsőítsenek meg Engem, mondja az Úr. És minden össze fog dolgozni azoknak a javára, akik szeretnek Engem, és el vannak hívva az Én terveim szerint.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Legyél tudatában annak, hogy az elbizakodott feltételezéseid és a fantáziálásod biztos, hogy le fognak terelni az útról. Meg kell maradnod a szellemi valóságban, és meg kell tanulnod meghallani és felismerni a hangomat. Vezetni akarlak, és úgy akarom igazgatni a lépéseidet, hogy oda juss, ahol mindenben bővölködni tudsz, mondja az Úr. Zsoltárok 19:13 Tartsd távol a Te szolgádat az elbizakodottságtól; ne uralkodjon rajtam; akkor ártatlan leszek, és tiszta leszek sok vétektől.


109 views0 comments

Recent Posts

See All

Prófétai Áhítat, 2017. október 18.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 18. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: Én népem, sokan szeretnétek fontosabbnak és elevenebbnek érezni magatokat, de arra

Prófétai Áhítat, 2017. október 17.

Prófétai Áhítat Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com 2017. október 17. APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: A szélsőségek idejébe lépsz be most, amikor a környezetedben az emberek a tetteikk

bottom of page